ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σαλαμίνα, 08.03.2021
Ο Δήμος Σαλαμίνας θα εξυπηρετεί εφ’ εξής το κοινό μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού μετά και τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τα αρμόδια υπουργεία για την προστασία του πληθυσμού από την έξαρση της πανδημίας του COVID-19 (ΦΕΚ 843/Β/03-03-2021).
Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στις εκάστοτε υπηρεσίες του Δήμου και τα ΚΕΠ και να κλείνουν το απαιτούμενο ραντεβού μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις (κηδείες, κλπ).
Επίσης οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τα αιτήματά τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους κάνοντας χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα ιστοσελίδα του Δήμου μας (www.salamina.gr). Συγκεκριμένα στο μενού “Υπηρεσίες Δημοτών” υπάρχουν οι επιλογές “Υποβολή Αιτήματος/Καταγγελίας” και “Αίτηση Έκδοσης Πιστοποιητικού. Για την υποβολή Αιτημάτων/Καταγγελιών υπάρχουν σχετικές οδηγίες στην ιστοσελίδα.
Ασφαλώς, κατά την επίσκεψη στις δημοτικές υπηρεσίες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων.
Τα τηλέφωνα που μπορούν να καλούν οι πολίτες για τα επείγοντα ραντεβού τους είναι τα εξής:
Τηλεφωνικό Κέντρο: 213 2027300 (Οικονομικές, Διοικητικές, Τεχνικές Υπηρεσίες)
Κοινότητα Αμπελακίων: 213 2060500
Κοινότητα Αιαντείου: 210 4663900
Κοινότητα Σεληνίων: 210 4677609
Κοινότητα Σαλαμίνας: 210 4657035
Κ.Ε.Π.: 213 2008400-4
Κοινωνικές Υπηρεσίες: 213 2027580
Υ.Δ.Ο.Μ.: 213 2122701, 213 2122705, 213 2122710
Λιμενικό Ταμείο: 216 7005976, 2104640429
Α.ΚΟΙ.ΠΟ.Π.: 210 4653450
Περισσότερα τηλέφωνα αλλά και E-Mail επικοινωνίας με τις υπηρεσίες του Δήμου, μπορείτε να αναζητήσετε στο www.salamina.gr στην ενότητα Επικοινωνία.
Εκ του Γραφείου Δημάρχου