Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη

Ο Δήμος Σαλαμίνας, ανταποκρινόμενος στις αυξημένες ανάγκες των πολιτών, δημιούργησε το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη.

Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι Δημότες μπορούν να επικοινωνούν για θέματα καθημερινότητας τα οποία διαχειρίζονται και διεκπεραιώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα (fast track) προσφέροντας άμεσα λύσεις χωρίς πολύπλοκα αιτήματα και καθυστερήσεις.

Στόχος μας είναι το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη να γίνει το σημείο υποδοχής (one stop service) των αιτημάτων των πολιτών, προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία.

Τα αιτήματα που μπορούν να διεκπεραιωθούν μέσω του Γραφείου Εξυπηρέτησης Πολίτη είναι:

  • Αιτήματα καθαριότητας (εξωοικιακά, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κ.λπ.)
  • Αιτήματα ηλεκτροφωτισμού (λαμπτήρες δημόσιου ηλεκτροφωτισμού, “μπράτσα” για κολώνες, κ.λπ.)
  • Αιτήματα οδοποιίας (επιδιόρθωση οδοστρώματος, αντικατάσταση σημάτων Κ.Ο.Κ., κ.λπ.)

Οι τρόποι επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη είναι οι εξής:

  • Τηλεφωνικά στο 2132027413
  • Μέσω Email στο cs@salamina.gov.gr
  • Μέσω της φόρμας “ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ” που θα βρείτε παρακάτω

Όλα τα αιτήματα διεκπεραιώνονται με απόλυτη διαφάνεια και ο πολίτης έχει διαρκή ενημέρωση (μέσω Email) σε κάθε βήμα της διεκπεραίωσης του αιτήματος.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ


    Αίτημα προς Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη