Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη

Ο Δήμος Σαλαμίνας, ανταποκρινόμενος στις αυξημένες ανάγκες των πολιτών, εγκατέστησε στο 2ο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου Σαλαμίνας, το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη.

Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι Δημότες μπορούν να επικοινωνούν για θέματα καθημερινότητας τα οποία διαχειρίζονται και διεκπεραιώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα (fast track) προσφέροντας άμεσα λύσεις χωρίς πολύπλοκα αιτήματα και καθυστερήσεις.

Στόχος μας είναι το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη να γίνει το σημείο υποδοχής (one stop service) των αιτημάτων των πολιτών, προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία.

Τα αιτήματα που μπορούν να διεκπεραιωθούν μέσω του Γραφείου Εξυπηρέτησης Πολίτη είναι:

  • Αιτήματα καθαριότητας (εξωοικιακά, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κλπ)
  • Αιτήματα ηλεκτροφωτισμού (λαμπτήρες δημόσιου ηλεκτροφωτισμού, μπράτσα για κολώνες, κλπ)
  • Αιτήματα οδοποιίας (επιδιόρθωση οδοστρώματος, αντικατάσταση σημάτων Κ.Ο.Κ., κλπ)

Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη λειτουργεί όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες και δίνεται η δυνατότητα στο κοινό που επιθυμεί δια ζώσης συνάντηση για την υποβολή των αιτημάτων να προσέρχεται κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ, ΠΕΜΠΤΗ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ από τις 09:00 – 15:00 χωρίς ραντεβού, όμως, τηρουμένων όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων κατά της διασποράς της νόσου COVID-19.

Οι τρόποι επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη είναι οι εξής:

  • Τηλεφωνικά στο 2132027413
  • Μέσω Email στο cs@salamina.gov.gr
  • Μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στο τέλος

Όλα τα αιτήματα διεκπεραιώνονται με απόλυτη διαφάνεια και ο πολίτης έχει διαρκή ενημέρωση (μέσω Email) σε κάθε βήμα της διεκπεραίωσης του αιτήματος.

ΦΟΡΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ


Αίτημα προς Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη